onsdagen den 28:e mars 2012

Bloggkoma.

Jajemen. Det är precis vad jag har.

Jag har inte visat upp min fina förbandslåda, min spektakulära och jättestora 50-talsvas som just nu huserar världens finaste påskris, mina fina och billiga Erikshjälpenfynd, mina bowlingkvällar med Ingrid och chill och grill med goda vänner.

Nej. För jag har studerat till en tenta, som jag inte ens kanske får göra eftersom det strulat till sig med min anmälning till den. Jag kan nu i princip alla ben och muskler i kroppen på latin, kan förklara citronsyracykeln och kan massa övrig kuriosa om allt som hör celler, nervsystem, ben, muskler, leder, sinnen och cirkulationssystemet att göra. Men allt detta, hur tidskrävande det än är, så är det aldrig lika roligt som loppisfynd och vintageklänningar.

Så håll till godo! Ikväll åker jag till Pappa i Mariefred och i morgon till Stockholm för att gå på Krunis som släpper ny skiva idag. (höjden av fröjden) Jag ska även träffa gamla kompisar, hälsa på mitt gamla jobb, klappa min storebror och insupa Stockholmsluften.

Så håll till godo, och följ mig på instagram vettja! hkls heter jag där.
Puss

1 kommentar:

emelie sa...

Oh, anatomitenta kan försätta vem som helst i koma!
Lycka till!