måndagen den 13:e februari 2012

En helt vanlig vardag i Februari.

Fröjden är att vakna och inse att det om ca en månad kommer vara nästan vår (i mitt huvud iallafall) och helt glömma bort nattens feberdimma och dödshosta.


Solen sken över Söderhamn och hortensiorna var hur nöjda som helst, min nöjdhet började dock sina när jag insåg att jag fick lov att åka till skolan. Tog mig dock samman, kammade ut lockarna en aning och spatserade rakt mot tåkstationen.


Skola, tåg, skola, tåg, skola. Så ser mina dagar ut just nu, med inslag av febern såklart, samt helgens häng hos Ingrid med introtävling, fina människor och allt annat man kan önska sig.

Nu kallar sömnen, och i morgon börjar det om igen.
Heja Heja.

2 kommentarer:

E L I N sa...

Fina bilder. Fint hår! Heja på.

Karoline sa...

men gud tack snälla :)
DU är fin!!!