onsdagen den 14:e december 2011

Stig.

Jag älskar Söderhamn! Att folk är deprimerade, flyttar här ifrån, går med i sverigedamokraternas ignoranta sällskap, knarkar och slåss på helgerna är för mig en gåta!( jag har inte riktigt sett något av det här med söderhamnsförfallet, utan jag har sett en liten stad med engagerade ungdomar, sociala människor och fina miljöer) Här är det inte bara hur fint som helst utan man kan fynda Stig Lindberg-porslin hur lätt som helst. Då jag har har så mycket pengar i min porslinsbugdet just nu så fick bara detta fat följa med hem. Men det fanns mer att hämta ska ni veta, för inte mycket alls.

Så. Jag älskar min nya hemstad, min nya lägenhet och mitt porslin.
Puss.

3 kommentarer:

E L I N sa...

Awsome! :D

Ingrid sa...

<3!!! Jag älskar också Söderhamn! Och Erikshjälpen! Och bandy! Allt!! Haha! Alltså. Du bara måste gå med i Nu styr vi upp stan! Det är helt ofarligt men himla givande. I tisdags fick exempelvis alla medlemmar gå gratis på bandy! Broberg fattade vilken bra grej gruppen är och drog nytta av det på helt rätt sätt. Jag är förresten sjuuuuukligt pepp på annandagsbandyn, det är ju tydligen årets match. Haha, för några veckor sedan ville jag hellre dö än att gå på en bandymatch, men nu kan jag knappt tänka på annat.

Vad himla fint ni ser ut att ha fått det hemma förresten! Älskar varenda detalj.

Och kom ihåg!! http://www.facebook.com/groups/239221112797095/
Nu är vi 1370 medlemmar och det är folk i alla åldrar och från alla håll och kanter. De som bestämmer (politiker, chefer) och ungdomar, unga vuxna, vuxna, föreningsmänniskor, alla möjliga.

Elin sa...

Vad kul att du gillar Söderhamn :-) Jag ska själv flytta tillbaka efter 3 år borta och håller med om det du skriver. Såg också att du pluggade till sjuksköterska? Jag blir färdig i sommar :-)

Hittade hit via Ingrids blogg och kommer definitivt kika in igen, vad mysigt du har det hemma!

Lycka till med studierna & ha det så bra :-)