tisdagen den 13:e december 2011

Födelsedagskalas.


Igår fyllde mitt hjärtefröjd och mitt livs glädjeämne år. Det firade vi med hembakad prinsesstårta, kolakakor med ingefärssmak, nya julstjärnor samt familj och en vän.
Porslinet kom till användning, vilket självklart var en vinst för mig.
Den hemska fondväggen var även den närvarande på detta miniatyrtårtkalas.
Julstjärnor i olika former.
Nu är det min tur att fylla år. På lördag smäller det för då blir jag nämligen 22 år. Det blir sannerligen en fröjdefull upplevelse då både min lilla mamma och min lille mormor ska komma hit till Söderhamn över helgen.

Tills dess ska jag jobba ett pass på mitt nya jobb, ta en sväng på Erikshjälpen, baka lussekatter, slå in paket och köpa julklappar. Jag blir så himla produktiv här uppe i Hälsingland förstår ni.

3 kommentarer:

E L I N sa...

Det var en oerhört fint kalas i en oerhört fin och mysig lägenhet med ett oerhört fantastiskt sällskap.

Hanna sa...

Himmel vad fint i ser ut att ha! Var i Söderhamn bor ni? :)

Hanna-Karolina sa...

Hanna: Tack så mycket! Vi bor i Tigern. 1800-talshuset på andra sidan ån mittemot Rådhuset:)