lördagen den 26:e september 2009

They shot all the poets

Teitur. Jag gillar honom skarpt men brukar inte prata om det så mycket. Mest för att jag glömt bort att han existerar och ahr skrivit en hel del fina grejer.

Så nu säger jag det. Teitur är en fin man. Roskildespelningen för något år sedan var inte helt ok eftersom den var på största scenen, men när jag lyssnar på honom nu och kommer ihåg spelningen så tänker jag att det var fan anamma jävligt bra.

Så Teitur, fin karl. Fint namn, min favorithingst i stallet hette samma.

3 kommentarer:

Anna sa...

Teitur är bra, jag gillar the singer skivan.

Fin blogg

E L I N sa...

Max bror hade en Teiturlåt som bröllopsvals! :)
Det är fint när man återupptäcker artister man så smått försummat ett tag. Man blir glad då!

Hanna sa...

Tack så jättejätte mycket :)